Ženy pozor – být silná je sexy!

Nebo to alespoň tvrdí Lauren Brooks (RKC Team Leader, CK-FMS instructor) ve svém videu Silový kettlebell trénink pro ženy (no ale my s ní stejně souhlasíme, že jo!).

Silový trénink pro ženy

1. Střídavý clean & press 5×8-10 24kg
2. Přítahy na kruzích 5×8-10
3. Double-clean 5×8-10 2×24kg
4. Goblet dřep 5×8-10 32kg
5. Házení ve dvojicích 5×45-60s

Provádějte série s pauzami 90-120s mezi sériemi a jednotlivými cviky.

 

Dobře, dobře, přiznám se, že ten les zvednutých rukou a ty tázavé pohledy jsem čekal. Ale na důkaz toho, že Lauren nekecá, si to dokonce natočila na video. Působivé, že? Mám dojem, že by toto cvičení bylo velkou výzvou i pro spoustu pánů.

Samozřejmě je jasné, že dopracovat se k podobnému tréninku trvá trochu čas (možná i o něco málo víc než trochu), nicméně sdílím názor Lauren, že by se i ženy měly soustředit především na komplexní silový trénink. Nejen že síla rovná se zdraví, ale silový trénink s kettlebelly je skvělý na hubnutí a zpevní postavu jako nic jiného. A navíc si nalijme čistého vína – vidět ženu vytlačit nad hlavu čtyřiadvacetikilový kettlebell je vážně sexy!

Lauren Brooks

Lauren Brooks provádí Kettlebell Pistol Squat Lauren se ve fitness průmyslu pohybuje přes 12 let a je autorkou mimojiné úspěšné knihy Ultimate Kettlebell Workouts for Women. Roku 2002 se stala absolventkou oboru Kinesiologie na univerzitě v San Diegu se specializací na fitness, výživu a zdraví. Je držitelkou několika certifikací z oblasti fitness, například American Council on Exercise, Clinical Nutritionist a samozřejmě je certifikovanou instruktorkou RKC a také CK-FMS (Certified Kettlebell-Functional Movement Specialist). Lauren je také vlastníkem On the Edge Fitness (http://www.ontheedgefitness.com/).