Kniha zdarma: 5 kroků k ultimátní síle, zdraví, kondici a postavě antické sochy

E-book Železné tělo: 5 kroků k ultimátní síle, zdraví, kondici a postavě antické sochy Ti Železná koule nabízí zcela zdarma!

Pokud je odpověď na některou z následujících otázek ANO, pak Železné tělo musíš mít:

    • Chceš začít cvičit, ale nevíš jak?
    • Cvičíš, ale nepřináší to kýžené výsledky?
    • Chceš větší sílu a kondici?
    • Chceš štíhlou a vyrýsovanou postavu?
    • Trápí Tě bolavá záda a rád bys s bolestí zatočil?
    • Chceš se dobře hýbat – v plném rozsahu a bez bolesti?
    • Provozuješ bojový sport a rád bys rozdával tvrdší a rychlejší údery?
    • Trpíš nedostatkem energie a špatným spaním – a rád bys o změnil?
    • Hledáš silový a kondiční doplněk ke svému sportu?
    • Nemáš jasno v tom, co jíst, abys byl silný, zdravý a štíhlý?
    • Holduješ jednoduchosti, minimalismu a old-school náčiní?
    • Chceš vybudovat železná záda, neprůstřelné břicho a nesmrtelná ramena?

Napiš emailovou adresu do formuláře níže, klikni na tlačíto „Chci e-book“ a my Ti ho pošleme zcela zdarma!



Železné tělo

Železné tělo je pětidílná série, která Ti poskytne kompletní informace ohledně tréninku s kettlebellem, stravy, odpočinku či mobility.

Mimojiné se dozvíš:

    • Jak správně provádět dva základní kettlebell cviky: swing a TGU
    • Jak se před tréninkem správně rozcvičit, abys získal pružné a silné klouby bez bolesti či rizika zranění
    • Starobylé techniky dýchání mistrů bojových umění – pro bezpečnost zad a ultimátní sílu
    • Efektivní techniky strečinku pro perfektní flexibilitu
    • Jak dlouho a jak často cvičit pro optimální výsledky a eliminaci přetrénování
    • Co a kdy jíst pro větší sílu, lepší regeneraci a štíhlou postavu
    • Jak odpočívat a regenerovat, aby ses vyhnul přetrénování nebo zranění a měl dost energie
    • Dostaneš 2 tréninkové programy na dva měsíce – jednoduché, přímočaré, zábavné a hlavně – přinášející výsledky

Železné tělo Ti přijde přímo do Tvého emailu v pěti dílech – každý týden jeden krok. Součástí každého kroku je týdenní domácí úkol.

Garantuji Ti, že již po uběhnutí prvních pěti týdnů se budeš cítit mnohem lépe!

Kdy začít?

Hned teď!

Vyplň email do kolonky níže a stáhni si první díl Železného těla.

 



Přečti si, co o Železném těle napsal Zdeněk Hataš, náš pravidelný čtenář, nadšený girevik a kajakář:

Ahoj,to je naprosto skvělé. Dosud jsem používal pro rozcvičení před cvičením s koulí schéma rozcvičky ze Zbraně hromadného ničení.

Je rychlá, ale už celkem jednotvárná. Věřím že to, co jsem objevil dneska v mailu moje cvičení velmi obohatí.
Doufám, že další díly stejně rozšíří a zpestří i můj trénink.
Jsem rád že nezapomínáš ani na absolventy prvního ETK, kteří necvičí u tebe v gymu, ale doma sami.
Jsem rád že jsem kurs kdysi absolvoval. Koule mi velmi pomáhá zvedat laťku v kajaku na divoké vodě.
Jak co do síly, tak i vytrvalosti.
Díky a těším se na pokračování.

Zdeněk

Vyplň e-mail do formuláře níže, klikni na tlačítko a objednej si knihu Železné tělo zcela zdarma!


 

Vaše zkušenost s kettlebellem

V knize Železné tělo jsou popsané naprosto stejné principy, které se od nás učí naši studenti v rámci seminářů a pravidelných tréninků.

Jaké jsou jejich zkušenosti po pár měsících tréninku u nás?

Chodil jsem na tréninky s trenérem v posilovně a na speciální rehabilitace. S železnou koulí šlo všechno 100× rychleji a efektivněji. Bolesti zad jsou (i přes těžký úraz) pryč, mám sílu jako býk, lepší kondici, výbušnost, víc energie a abnormální sexuální výdrž!!!

– Luboš K.

Kettlebell je výborný na zlepšení celkové pevnosti těla i na jeho držení. Za 8 měsíců tréninku s kettlebellem se mi prodloužil golfový odpal o 15 metrů, obvod hrudníku se mi zvětšil o 5 cm a poprvé v životě jsem udělal most!

– David U.

Před pravidelným cvičením se železnou koulí jsem trpěl na bolesti zad, krční páteře a únavu. Před sedmi měsíci jsem začal cvičit a od té doby mě tyto problémy nepostihly. Výrazně se mi zvětšila kondice a síle, jsem čilejší, aktivnější a celkově spokojenější. Spolu s cvičením jsem se namotivoval i na zdravější stravu.

– Martin B.

Nepřemýšlej, přijď, zkus! Ta jednoduchost člověku učaruje. Původně jsem se přišel na tréninky naučit cviky a cvičit doma sám, ale nakonec jsem zůstal, protože mě to tam baví.
Mám větší fyzičku, lepší postavu (shodil jsem 4 kg), nebolí mě záda a mám vyšší sebevědomí.

– Pavel S.

Při tréninku si skvěle vyčistím hlavu od pracovních problémů. Navíc zmizela bolest zad, zhubl jsem sedm kilo a jsem silnější a víc vydržím. Určitě do toho jdi, nebudeš litovat!

– Tomáš K.

 


Železné tělo