Pravidelné tréninky

Pravidelné skupinové lekce probíhají formou tříměsíčních kurzů. Cvičí se hodinu, dvakrát týdně, pod dozorem instruktora. Během dvanáctitýdenního kurzu se naučíte kettlebell používat a získáte zpět svou pohyblivost, sílu a flexibilitu a navíc shodíte přebytečná kila. Kettlebell je bezkonkurenční systém – pokud ovšem víte jak na to. Z tohoto důvodu není možné nastoupit uprostřed kurzu, protože stejně jako když se učíte cokoli jiného, musíte začít od základů a postupně přidávat další dovednosti.

Věříme, že síla je základem zdraví a odvíjí se od ní všechny ostatní fyzické vlastnosti, jako je štíhlost, vytrvalost, svalová výbušnost, flexibilita, kloubní hybnost či fyzická kondice obecně. Taktéž věříme, že síla je schopnost a jako každá jiná se dá praxí a tréninkem zlepšovat. Takový trénink však musí mít hlavu a patu, musí být pravidelný a systematický – prostě to není o tom vzít kettlebell do ruky a začít nějak cvičit.

Dvanáctým týdnem kurzu to samozřejmě nekončí! Pokud si kettlebell oblíbíte (a věřte mi, že oblíbíte), můžete pokračovat v některém z navazujících kurzů. Během letních měsíců se dokonce tréninky odehrávají venku, což je prostě čirá radost 🙂

Pravidelné tréninky jsou určeny lidem, kteří preferují skupinové cvičení (nebo v případech, že se domluvíte se známými na společném navštěvování kurzů), těžko sami hledají motivaci ke cvičení, nebo sami trochu tápou v tom, jak by měli s kettlebellem cvičit.

Pokud chcete začít pravidelně chodit na naše tréninky, koukněte se do sekce Kdy a kde cvičíme, kde je seznam jednotlivých tréninkových míst.