Kettlebell trénink pro dnešní den. Recovery day.

Pevně doufám, že jste včera cvičili poctivě a že jste uměli nějakou správnou básničku/písničku a nedostali jste od Mikuláše brambory, případně ještě hůř, že si Vás neodnesl čert 🙂

Dnes Vás čeká technický trénink s nižším závažím, pokud však máte dost po včerejšku, klidně si dnes odpočiňte a věnujte čas na regeneraci. Na druhou stranu, pokud se cítíte dobře a máte chuť si dnes zacvičit, můžete si dát Easy day z minulého pondělí.

Turecký vztyk | Turkish Get Up

Kettlebell trénink pro 6. 12. 2012

1. 5 min. TGU – buď s lehkým závažím nebo úplně bez závaží (s botou na pěsti)
2. 5 min. obouruční swing

 

Snad ani nemusím připomínat, že při TGU budete po každém opakování střídat stranu.

Tak jako v případě minulého týdne platí, že udělat co nejvíce swingů za pět minut není totéž jako dělat swingy pět minut kontinuálně. Mělo by Vám jít primárně o vyladění techniky, tudíž na to jděte zlehka, v pomalém tempu a dělejte si pravidelně pauzičky.

Těším se na viděnou při zítřejším medium dni!