Kettlebell trénink pro dnešní den. Hard day.

Dneska se bude swingovat! Na příští pátek pro Vás plánuji malou Vánoční soutěž o volné vstupenky na lednové semináře, takže si dneska osaháte svoje swingové limity. Pusťme se tedy do práce bez dalšího protahování.

Dave Whitley, Master RKC: Double kettlebell swing trochu jinak

Kettlebell trénink pro 16. 12. 2011 – Hard day.

Rozehřátí: 3× 10 FTW SQ

Protažení: cviky na kloubní mobilitu

1. 5×5 deadlifts

2. 5× 5 2RSW – 5 H2HSW – 5 1R SW – 5 1R SW – 5 2RSW

3. 8 min 2R SW

Zakončete lehkou fyzickou aktivitou a strečinkem

 

    1. V první části tréninku Vás čeká celkem 25 mrtvých tahů, v pěti sériích po pěti opakováních, ideálně je provádějte v poměru 1:1 (práce/zotavení). Pohyb u mrtvého tahu je stejný jako u swingu, jen nezapomeňte změnit výchozí polohu cviku – kettlebell by měl spočívat mezi Vašimi chodidly.
    2. Pět sérií po pětadvaceti opakováních – začněte pěti obouručními swingy, pokračujte pěti přebíracími, pak po pěti na každou ruku (začněte slabší rukou) a zakončete opět pěti obouručními. Přestávku si dejte až po dokončení pátého (resp. desátého) obouručního swingu.
    3. Trénink zakončete osmi minutami obouručních swingů. Doporučuji dělat série maximálně po dvaceti opakováních a dát si mezi nimi krátkou pauzu. Nezapomeňte se v komentářích pod článkem pochlubit, kolik opakování jste s jakou váhou naswingovali!

Užijte si adventní víkend a na viděnou v pondělí!

Váš trenér

Michal Vrátný