Kettlebell trénink pro dnešní den. Easy day.

Pavel Tsatsouline (RKC Chief Instructor) s oblibou říká: „Změna je formou odpočinku.“ Dnes budete mít jedinečnou možnost zažít jeho slova na vlastní kůži! Během první poloviny týdne se totiž zaměříme hlavně na swing a jeho variace, přičemž nejčastější formou odpočinku bude právě změna – tedy přechod z jedné varianty swingu na druhou – o něco se totiž zvýší tréninkový objem a intenzita a zkrátí se čas na zotavení.

Pavel Tsatsouline učí kettlebell swing

Kettlebell trénink pro 19. 12. 2011 – Easy day

Rozehřátí: 3× 10 FTW SQ + 3× 10 PUMPS

Protažení: cviky na kloubní mobilitu

1. 5× 10 2R SW – 10 H2H SW – 10 1R SW – 10 1R SW
2. 5× 20 1R SW

 

  1. Pět sérií po padesáti opakováních, po deseti plynule přecházejte z jedné varianty cviku na druhou a po dokončení každé série si dejte pauzu minimálně tak dlouhou, jak Vám trvalo ji odcvičit. Dělejte postupně deset obouručních swingů, poté deset přebíracích (hand 2 hand) swingů, deset jednoručních swingů slabší rukou, deset silnější a zakončete každou sérii opět deseti obouručními swingy.
    Ti, kdo se účastní mých seminářů/tréninků vědí, že první pravidlo bezpečnosti při cvičení s kettlebellem je Vždy používej zdravý rozum a dobrý úsudek. Tím chci říct, že kvantita by rozhodně neměla být na úkor kvality – pokud nezvládáte po celých 50 opakování udržet kvalitní formu cviku, zařaďte další jednu nebo dvě pauzy i doprostřed série.
  2. Ve druhé části tréninku odcvičíte pět sérií po dvaceti jednoručních swinzích (10 a 10 v každé sérii). Pokud máte možnost, vezměte si na to kettlebell o jednu příčku těžší, než se kterým jste prováděli 1. část tréninku.

 

Na viděnou zase zítra se těší

Váš trenér

Michal Vrátný