Kettlebell trénink pro dnešní den. Easy day.

Dnešní trénink vezmeme poněkud zlehka, protože na rozdíl od minulých dvou týdnů nás čeká zítra Easy day.

Kettlebell trénink pro 12. 12. 2011 – Easy day

Rozehřátí: 15 min TGU bez závaží (s botou na pěsti)

Protažení: cviky na kloubní mobilitu

1. 10 min TGU, střídejte strany po každém opakování
2. 5× 5 2RSW – 5 H2HSW – 5 1RSW – 5 1RSW

Zakončete lehkou fyzickou aktivitou a strečinkem

 

    1. Nastavte si časovač a provádějte TGU se středním až těžkým závažím. Střídejte strany po každém opakování, v případě pauzy si dejte pauzu. Soustřeďte se hlavně na správnou techniku, není účelem udělat co nejvíce opakování v zadaném čase.
    2. Ve druhé fázi tréninku si dejte pět obouručních swingů, poté hned pět přebíracích a pak pět jednoručních na každou ruku. Pauzu si dejte až po dokončení všech dvaceti swingů, tuto sérii opakujte celkem pětkrát.

Na viděnou při zítřejším tréninku!