Kettlebell trénink pro dnešní den. Easy day.

Ahoj! Jaký jste měli víkend? Já měl velmi rušno, v sobotu jsme členu Global Teamu Mezinárodní Krav Maga Federace Tamiru Giladovi asistovali během testování bezmála 120ti studentů, z nichž 111 splnilo všechny požadavky a obdrželi tak vyšší technické stupně. Touto cestou bych ještě jednou rád vyjádřil respekt nad vydaným úsilím a odvedenou prací všech zúčastněných. V neděli pak proběhlo instruktorské testování, kde o stupeň výš postoupilo všech osm testovaných instruktorů.

Během dneška jsme tvrdě pracovali na vylepšení portálu Železná Koule a na její novou verzi se můžete těšit každým dnem. Myslím si, že výsledek opravdu stojí za tu práci a snad tedy díky tomu prominete zpoždění dnešního tréninkového plánu.

Kettlebell trénink pro 5. 12. 2011 – Easy day

Rozehřátí: 10 min TGU bez závaží (s botou na pěsti)

Rozcvička: cviky na kloubní mobilitu

1. TGU 15 min
2. 5× Goblet dřep + 5× 1R Swing na každou ruku 15 min
3. 2R Swing 10 min

Zakončete lehkou fyzickou aktivitou a strečinkem

 

    1. TGU provádějte s kettlebellem, se kterým zvládnete cca 5-8 opakování na každou stranu. Pokaždé vystřídejte ruku, snažte se TGU provádět velmi pomalu a technicky. Odpočívejte pouze bude-li to nutně třeba. Na konci si dejte pauzu 2 až 3 minuty a pokračujte na dvojku
    2. V jedné sérii provádějte vždy 5 Goblet dřepů, poté 5 jednoručních swingů slabší rukou, transfer a dalších 5 swingů. Odpočívejte, bude-li to nutné, případně po každém kole zařaďte odpočinek 15 sekund. Před trojkou si dejte pauzu opět 2 až 3 minuty.
    3. Dvouruční swingy dělejte následujícím způsobem: 20 sekund swingy / 40 sekund odpočinek. Dohromady tedy uděláte deset kol po 20 sekundách.

Pokud se Vám dnešní trénink líbil, pošlete ho dál a hlavně se s ostatními nezapomeňte podělit Vaše dojmy! A pokud jste nám ještě nedali „Like“ na Facebooku, koukejte to napravit: facebook.com/ZeleznaKoule!