Co děláme

Cvič u nás. Pomůžeme ti:

    • Shodit sádlo, nabrat svaly, zlepšit figuru.
    • Zesílit a dostat se do formy.
    • Získat IDDQD.
    • Zbavit se bolesti zad, hlavy a kloubů.
    • Od sezení na zadku doma o samotě.

Pravidelné skupinové tréninky

Cvičíme několikrát do týdně ráno i po večerech v Praze, Berouně, Mladé Boleslavi a Českých Budějovicích. Zakládáme si na tom, že tréninky probíhají ve skupinách, už jen proto, že se nám za ty roky, co fungujeme, podařilo kolem Železné koule vybudovat super komunitu a tuhle tradici rádi udržujeme naživu. Naši svěřenci pro nás nikdy nebyli a nebudou jen pouhá čísla, která přijdou na trénink a zase odejdou. Každému nastavujeme trénink průběžně podle jeho úrovně zkušeností, potřeb a zdravotního stavu.

Rozvrh lekcí najdeš tady.

Amazing 12

12 týdnů, 5 tréninků týdně, individuální stravovací plán a brutální progres. Pokud se chceš dostat do životní formy, koukni sem: www.amazing12.cz

Letní kempy

Ten příští začíná už za pár dnů a budeme se na něm učit, jak se starat o svoje tělo, co jíst a nejíst, jak dělat stojky a jak odčinit následky celodenního sezení. Info tady: www.zeleznakoule.cz/hardstyle-camp-2016/

Semináře

Chcete se naučit něco navíc? Nemáte čas s námi trénovat pravidelně? Přijďte se podívat na některý z našich seminářů. Aktuálně nabízíme základní a pokročilý seminář tréninku s kettlebellem a seminář tréninku s velkou činkou. Připravujeme ale mnohem víc!

Privátní / semi-privátní lekce

Nevyhovují vám časy tréninků? Napište nám a domluvte si soukromé lekce s některým z našich trenérů. Můžete trénovat i v malé skupině. Pište na info@zeleznakoule.cz

Pět důvodů, proč jsou tréninky v Kouli nejlepší

    • Cvičíme progresivně: od úplných základů k pokročilejším cvikům, od malých vah k větším.
    • Upřednostňujeme kvalitu: protože nejde o počet opakování, ale o to, jak dobře je děláš.
    • Bezpečnost a výkon jsou u nás stejně důležité: necvičíme nic na úkor bezpečnosti a zdraví.
    • Postupujeme podle osvědčených tréninkových plánů: žádná metoda pokus-omyl, žádný princip „workout of the day“, ale funkční systém a metodika.
    • Pracujeme na důležitých fyzických atributech: síle, flexibilitě, mobilitě, rozsahu pohybu. Naši studenti z našich tréninků chodí silnější a zdravější – ne jen zpocení a zničení.